Semester

Vikariatet på förskolan är slut! Usch riktigt tråkigt är det, tur iaf att jag ska dit igen på fredag! Och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att de inte finner någon förskollärare så att jag får komma tillbaka till hösten! Verkligen ett ställe som jag trivs på.

Så just nu stundar semester! Eller arbetslöshet, men jag kallar det semester:P Igår, idag och imorgon har jag två privatlektion så ingen riktigt semester har jag. Lite ångest framkallande eftersom det är 25 grader ute och jag kan inte njuta av solen, ska åka närsom och kommer inte hem förräns efter klockan 4.. Lite segt men jobb är jobb iaf!

Roligt också att fotbolls VM har börjat! Missa dock första matchen p.g.a jobbet och en försenad privatlektion........ Men men...

Hoppas solen finns kvar till helgen, trots att det ska komma lite moln på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0