Sista dagen i Kroatien

Veckan har nu redan passerat. Men helt underbart har vi haft. Ratt slut ar iaf jag i kroppen, sa lite skont ska det bli att komma hem. Hoppas bara att ni har bra vader som vantar pa oss!=)

Vi borjade dagen med att packa ihop allting. Knasigt ar det nar vi maste checka ut kl 11, men sedan ha hela dagen till att fordriva utan att kunna duscha och byta klader.
En sista tur blev det vid poolen iaf, vadret ar inte sa bra idag, tunna moln overallt, sa tur de. Men varmen kommer vi inte ifran, helt vindstilla ar det ocksa.
Aven lite sista minuten shopping har vi hunnit med.
Sista lunchen som vi at blev en mardrom, jag som tankte njuta av en abborre fick mig en spark i stjarten. Glomde och saga att jag ville ha pommes till sa istallet kom det in nagon konstigt spenat indrankt i vitlok. Nagot de aven hallt over fisken sa den smakade skit. Ni kan ju sjalva tanka er mormors abborre med vitlok :(

Vi hade aven tankt oss att njuta lite pa spat innan vi akte med manikyr, men trotta i bollen som vi verkar vara, hade vi inte bokat nagon tid och da gick det absolut inte. Tank var lite sol kan gora med huvudet!

2,5 timme tills transfern ska ga. Segt nu nar vi hade tankt oss manikyren innan, men men, ta det lugnt i lobbyn och sen byta om!

00.15 landar vi i Sverige om det nu inte blir nagra forseningar. Bilder om varan harliga resa kommer forhoppningsvis upp har =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0