Yes yes yes

Antligen! Jag har blivit roooood! Och riktigt illa:P Idag var dagen utan solkram och da javlar! Men konstigt nog, jag ar brand ordentlig over hela kroppen, men det ar forsta gangen som jag har sa ont i mina ben, mesta dels baklaren sa det jag jobbigt att sitta. Speciellt nar vi satt pa restaurangen som har skinnstolar. Klibbigt varre och det tog mig en stund att resa pa mig!:P
Dagen har som ni sakert forstar varit helt underbar!!! Solen har varit framme hela dagen och MrJ och jag har bara legat vi stranden och njutigt. MrJ i skuggan da for att inte branna sig mer, men jag har njutigt sa skont i min solstol! Badat massar av ganger oxa! Kallt nar man gar i, men sen nar man val doppat sig, simmar jag runt i 20 minuter. Helt harligt!
Vattnet ar sa klart sa det inte finns. Du ser ner till botten aven pa djupt vatten, gar inte att forklara. Makarska har det nast resaste vattnet efter on Hvar och at det mest salta i hela medelhavet. Att bara ligga och flyta ar nastan sa att man somnar!
Idag hann vi aven med lite shopping! Ett tips ar att aldrig prova jeans i varmt vader. Varsta jag varit med om, men gud vilka snygga jeans jag hitta! Och nej mamma, du kommer inte att gilla dom, jeansen ar inte hela:p Billiga var dom oxa!
Taack vare den harliga brannan jag fatt sa har MrJ och jag varit inne i den harligast buktiken som jag sett. En sadan otrolig blandning och billigt pa allt. Kopt after sun, tva vaxstrips paket, rakblad och tops for 230 svenska kronoer. Galet billigt da bara ett vaxstrips paket (samma marke) kostar 90 kr hemma, och rakblad vet ni ju alla hur dyrt det ar!
Morgondagen hoppas jag pa massa mer sol, men inte komma vi pressa lika mycket, men kanske en jakt pa sovunirer till er alla dar hemma.
Solstatus: MrJ brand, men inte lika illa, han har ju legat i skuggan hela dagen med klader pa! Jag, brand och supernojd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0