Att gå och tro att man ska vara ledig i 11...

Att gå och tro att man ska vara ledig i 11 dagar är najs, men ha! Så blev det icke, utan jag jobba på förskolan hela veckan, grymt! Supermysigt att vara där igen och alla nya pedagogerna är så trevliga. Har två på wordfued!:) några barn från rådjuret har jag oxå träffat, de blev superglada att se mig, de värmer i hjärtat. Tråkig dock att jag lätt kunde få två veckor till och att jag inte kan eftersom simskola drar igång på måndag. Förhoppningsvis behöver de hjälp på mina lediga dagar! Ikväll är min kära J i sthlm så utgång och röjj är det som gäller! Imorgon ska vi på midsommarfirande, ja ni läste rätt! Kmr bli en grym helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0