Fullspäckad helg

Veckorna bara springer förbi! Helt sjukt att det är första advent på söndag. Julstress och panik börjar smått komma:P

Helgen har varit bra! Börja med middag hemma hos min VD, som slutade med ett riktigt partaj då hans gay-grannar kom in, så 90tal, whitney houston och MJ strömmade ut ur högtalarna hela natten!
På lördagen var det dags för Js byebyepartaj då hon åker till asien på söndag! Helt galet, men modigt att åka själv, eller kanske galet?:P Kommer sakna mitt blåbär iaf!

Söndagen bestod av kalas för min mor som fyllde år i torsdags, så helgen blev fullspäckad, och MrJ och jag fick inget vettigt gjort:P

Läängtar stort till helgen, så mysigt nu när julen börjar komma. MrJ och jag ska ha julbak på lördagen, lussekatter och pepparkakor ska bakas!
Första julmusiken får äntligen börjas spela!

Kommentarer
Postat av: Blåbär

Jag kommer sakna dig me <3

2011-11-21 @ 19:13:03
Postat av: tessan

Tack för igår! Supermys! Hoppas du får tillbaka dina påsar <3

2011-11-24 @ 00:56:59
URL: http://norbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0