hemmagjord lasagne!

Mycket har hunnits med denna helg! Ifredags åkte och och Blåbär till Örebro för att hälsa på våran bästis för en party kväll! Örebro är verligen 10x bättre än stockholm när det gäller party! Riktigt skojj hade vi!

Igår tog jag det bara lugnt, örebros bravader hade gjort sitt och trött jag var. MrJ och jag mös med lite chirre!;)
Sedan var det dags för min första liga-match i bowling på 1½ år...heelt sick vad tiden går fort! Ska även spela nästa helg och hooppas att det kommer gå bättre för mig då. De blev 9-11 förlust....

Tidigt match var det, redan 9,30 var det samling, så efter matchen åkte MrJ och jag och handlade, weho! Söndagslyx....njaaa..
Nu har vi iaf gjort våran första hemmagjorda lasagne och jsut nu står den i lugnen och gottar till sig. Lasagne på en söndag är riktigt lyx =)

Sen blir det ju självklart Amazing Race ikväll! MrJ och mitt favvoprogram, vi är alltid bänkade kl 19 på söndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0