Lasagne blev det till lunch denna tisdag i...

imag0200 (MMS)

Lasagne blev det till lunch denna tisdag igen! Lasagnen här på jobbet är bara så god:) Prop-mätt blir jag ska, får se till att vila lite nu innan nästa pass:p Idag blir ozzy 3 månader! Imorse firade hon de med att låta mig sova enda tills klockan ringde vid 8, jag vaknade nästan i chock:p Hoppas detta håller i sig, är så jäkla trött just nu:p Riktigt kelig var hon hela natten och morgonen och sov vid mig och MrJ i sängen hela natten:) Tror dock att detta beteende kom nu när jag inte är hemma hela dagarna, utan jobbar helgdagar. Hon saknar oss:) Blir lika glad varje gång hon springer fram och hälsar när man kmr hem:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0