Sömlöst! Har fått en liten inblick i hur d...

imag0188 (MMS)

Sömlöst! Har fått en liten inblick i hur det är att vara småbarnsförälder! Ozzy väcker mig kl 04 och håller på och busar fram till 05.15 sen får jag sömn till 05.45 då det är dags för MrJ att gå upp, självklart blir Ozzy överlycklig att någon är vaken, men sen vid 6 när MrJ gått finns ju bara jag kvar så då håller hon mig vaken till 07.20....klockan ringer 07.40, det är dags för mig att gå upp. Då passar hon på att vara världens mysigaste och förföljer mig överallt. Tur att helgerna är snällare, så väcker hon mig bara en gång vid 04...och sen får jag sova fram till 9! Lägger till att jag jobbar hela dagen idag!:D Först simskola sen ska jag hjälpa till på kontoret för att efter de bege mig till gymnastiken och efter de gå igenom alla bröllopsbilder med brudparet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0