En känsla. Jag har en känsla att vart jag ...

En känsla. Jag har en känsla att vart jag än vänder mig lyser solen. Alla pratar om regn men inte satan har jag märkt av de, plus att det är hur vart som helst. Älskar detta höstväder, hoppas de håller i sig några veckor till. Ingen lust alls att plocka fram varmare skor och tjockare tröjor. Lustigt nog verkar alla andra redan godtagit att de blivit höst bara för att vi är i september månad! Ni ger alldeles för lätt upp. Trotsa hösten! Jag menar går ni runt i dunvästar nu när det faktiskt fortfarande är 20 plus, vad tar ni på er sen? Och speciellt sen när de blir 20 minus. Själv känner jag mig stolt över att jag inte ger upp sommaren så lätt. Mina gymnaster badade ju tom i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0