Helgen i Örebro var helt underbart! sjukt ...

imag0133 (MMS)

Helgen i Örebro var helt underbart! sjukt egentligen på hur nära det är, skärpning på mig och fler besök dit! Fick t.o.m se de kände konstverket, den gula kaninen, kändes lite coolt!:p Självklart stod party på schemat och Örebro skulle uppfylla mina förväntningar och bra gick de. Allt folk är så mkt trevligare i Örebro än här i sthlm, märks så tydligt. Och speciellt på vakterna in till klubbarna, inte alls lika fientliga med tron om att de står över resten! En lyckad helg helt enkelt. Sov dock 12 timmar sen när jag kom hem...:p På torsdag om en vecka får vi ozzy! helt sjukt vad jag längtar:D MrJ och jag började små handla lite i helgen till henne men det lär bli mer nu i helgen. Synd bara att det är löning (vem kunde tror att det någonsin skulle sägas högt?!) annars hade det blivit en trip till IKEA oxå! Imorn ska vi hälsa på Ozzy, längtar redan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0