I tisdags när MrJ och jag hälsade på Ozzy ...

I tisdags när MrJ och jag hälsade på Ozzy så fick jag ett lite jobb samtidigt. Mamma i familjen fyllde 40 igår och ska imorgon ha fest. Och till festen ville hon ha en fotograf så hon fråga mig om jag var intresserad. Självklart var mitt svar! Ska bli super kul men lite nervöst och pirrigt som vanligt. Men de rullar på nu:) först bröllopet som jag plåta, håller på att fixa med dom bilderna nu och sen denna 40 års fest, skojj! Nu är det exakt en vecka tills vi får Ozzy!:D ska verkligen bli superkul!!! Kmr verkligen inte kunna sova nästa onsdagskväll! Hihi...ska bli så mysigt! Stor kattshopping står på schemat i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0