Igår var MrJ och jag och hämtade Ozzys! Än...

imag0150 (MMS)

Igår var MrJ och jag och hämtade Ozzys! Äntligen är hon hemma hos oss:) MrJs päron följde oxå med och fick med sig Ozzys bror hem. Så just nu har vi två katter hemma hos oss då de inte är så bra att lämna kattungar själva första dagarna plus att MrJs päron har ju zelda så inte de bästa att de är själva första dagen. På fredag ska de ta katten hem. Tur att jag jobbar så kort idag, hoppas inte de två busfröna har stökat till där hemma!:p fick ju inte sova en blunda efter att MrJ gått till jobbet! Ozzy och brosan trodde väl att alla msk går upp halv 6! Min arm är ärrad från i morse, brosan lekte järnet med mig (jag försökte sova)! Mys ska vi iaf ha nu när jag kmr hem:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0