Jobba och vara hemmafru!

Jaa, tänka sig va? Jag kan både jobba och vara hemmafru, undar hur de rika skulle överleva!

Efter att vara i poolen sedan klockan 9, har jag kommit hem, sprungit ner till tvättstugan coh väntar nu på att första omgången ska bli klar. Inte alls lätt att både jobba och sedan behöva tvätta hela eftermiddagen. Glöm inte bort sen att middag ska lagas.
Tar det aldrig slut?! Tufft att bli vuxen. Skulle ju även underlätta om MrJ inte gjorde av med 50 par strumpor och 25 par kalsonger på mindre än två veckor.. Känns som om det är det enda jag tvättar, strumpor och kalsonger!:p

Plus iaf att solen är tillbaka och att det inte är bäcksvart när klockan slår 3, kändes otroligt när jag åkte hem från jobbet i går vid halv8-8 och solen förfarande var uppe! Livet känns ju lite lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0